Regler
Regler för säljare på vår barnloppis
När man bestämmer sig att medverka och sälja, erläggs en avgift om 150 kr för bordet och ska vara inbetald senast det datum vi sätter innan loppisen hålls. Annars går platsen till nån annan. Om man uteblir eller avbokar samma vecka betalas inte pengarna tillbaka såvida man inte blivit sjuk och kan uppvisa läkarintyg. Detta är för att vi inte själva ska behöva lägga ut för hyran och annonsering. Vi jobbar med ganska små marginaler vad gäller omkostnaderna så om någon hoppar av i sista stund är det inte så roligt för oss.
För er som bokat klädstång tillkommer 50kr som också ska sättas in för vidare överföring till Julklappshjälpen.
Och stången tar ni själva med er!
Vid insättning på kontonummer, GLÖM INTE SKRIVA ERT NAMN!!!
Kontonummer fås när ni tackar ja till er plats. Det går också att swisha till Christel.
Vi har ingen insamling av kläder utan var och en säljare sköter sitt eget bord.
Man får sälja allt så länge det är barnrelaterat. Kläder, leksaker, vagnar mm.